سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به کلیه اعتراضات دریافتی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر آبادان

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه اعتراضات دریافتی از نامزدهای انتخابات شورای شهر در دست رسیدگی است گفت: نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سید زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان گفت: امروز در یک نشست ۶ ساعته که به صورت مشترک بین هیات های اجرایی و نظارت منعقد شد با بررسی و بحث پیرامون بازشماری صندوق های مورد اعتراض، نهایتا بازشماری ۲۶ درصد از کل صندوق ها نهایی شد.

او افزود:۶ گروه متشکل و مرکب از هیأت‌های اجرایی و نظارت و بازرسی با حضور نمایندگان دادستان و اداره اطلاعات و دعوت از امام جمعه در همین خصوص تشکیل شده است که کار بازشماری را با حضور نمایندگان این شهرستان انجام میدهد.

فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: حتی از منتخبین اعلام شده هم دعوت کردیم بر باز شماری نظارت کنند تا هیچ شبهه ای مطرح نباشد.

او گفت: نتیجه حاصله از بازشماری آرا در نتیجه نهایی اعمال می‌شود.

 فرماندار ویژه آبادان گفت: یکی از مهمترین ابعاد صیانت از آرای مردم رسیدگی به اعتراضات است و پس از مطابقت صورتجلسات بازشماری با صورت جلسات اصلی نتیجه نهایی اعلام خواهد شد که پس از اتمام کار به سمع و نظر مردم آبادان می رسد.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.