سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات مدیر روابط عمومی وزارت ارشاد درباره تغییرات مدیریتی این وزارتخانه

همایون امیرزاده درباره گمانه زنی پیرامون تغییر مدیریت پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی و نهاد‌های زیرمجموعه وزارت ارشاد توضیح داد.

همایون امیرزاده مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره گمانه زنی پیرامون تغییر مدیریت پژوهشکده فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی اظهار کرد: همانطور که پیش از این در خبر‌ها اعلام شد تغییرات در دولت جدید امری طبیعی است و قطعاً براساس فرآیند تعریف شده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: تغییرات در دولت جدید با حفظ جایگاه اداری افراد و حرمت‌ها و با رعایت احترام کامل اشخاص رخ می‌دهد. وزارت ارشاد هم از این قاعده مستثنی نیست. در این مدت مشاهده کردیم روند تغییرات در وزارت ارشاد بسیار کند پیش رفت و تنها رئیس مرکز حراست این وزارتخانه تغییر کرد.

مدیر روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به طبیعی بودن گمانه زنی‌های مختلف در بدو شروع به کار دولت بیان کرد: گمانه زنی‌های محفلی و رسانه‌ای به طور معمول و مرسوم وجود دارد. ولی تاکنون در وزارت ارشاد تنها یک حکم به طور رسمی صادر شده و منتظریم احکام دیگر صادر شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.