سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل بیش از ۳۷۰ پرونده تخلف در استان قزوین

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان از تشکیل بیش از ۳۷۰ پرونده تخلف در طرح تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان خبر داد.

هوشنگ محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تحول سازمان تعزیرات و حمایت از حقوق مصرف کنندگان در مهر ماه تا کنون بیش از ۳۷۰ پرونده تخلف تشکیل شده است و رسیدگی‌ها در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد.

وی افزود: همچنین دیروز در این طرح پس از بررسی محتوا و مجموعه فعالیت‌های انبار محصولات الکترونیکی در قزوین به دلیل فعالیت مشکوک به قاچاق، این انبار پلمب شد.

وی اظهار داشت: در جریان بازدید از یک کشتارگاه هم برای این مجموعه به علت درج نکردن قیمت مصرف کننده، پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: در هفته جاری همچنین به یکی از واحد‌های تولیدی استان برای عرضه محصولات با نرخ مصوب تذکر قانونی و مهلت داده شد تا به منظور رفع ناهماهنگی‌ها با دستگاه‌های ذیصلاح اقدام کند.

محمدی اظهار داشت: بازدید از واحد‌های تولیدی و تشدید بازرسی از بازار و مراکز عرضه در راستای طرح تحول سازمان تعزیرات حکومتی انجام می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: این طرح با هدف رعایت حقوق مصرف کنندگان و سهولت دسترسی مردم به تامین کالا‌های اساسی و پرمصرف با نرخ‌های مصوب دنبال و پیگیری می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.