سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانشین انتظامی ایلام مطرح کرد؛

مشارکت ۳۲ گشت پلیس راه در مانور طرح زمستانی ایلام

سرهنگ نجفی از مشارکت ۳۲ گشت پلیس راه در محور‌های مواصلاتی و گردنه کوهستانی استان ایلام خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ حسین نجفی جانشین انتظامی ایلام گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف پلیس راهور کاهش تصادفات و مدیریت ترافیک است که در راستا همکاری سایر دستگاه‌های خدمات رسان که همواره با همه توان پای کار بودند نیاز است.

او افزود: بیش از ۳۰ دستگاه و سازمان در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای نقش دارند که اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ۳۳درصد، پلیس ۱۹، صمت ۱۵ درصد، صدا و سیما ۱۲، وزارت کشور ۱۱ درصد، بیشترین نقش و سهم را نسبت به سایر دستگاه‌ها به خود اختصاص دادند.

جانشین انتظامی ایلام تاکید کرد: از آذرماه سال گذشته تاکنون ۱۱۹ تصادف در استان رخ داده است که هفت نفر نیز در این تصادفات جان خود را از دست داده اند.

سرهنگ نجفی یادآور شد: طبق پیش بینی‌ها هواشناسی طی ماه‌های آینده شاهد بارش نزولات جوی هستیم که این می‌طلبد از یکسو مردم بیشتر قوانین را رعایت کنند و از سوی دیگر نیز دستگاه‌های خدمات رسان با آمادگی بیشتری در محور مواصلاتی و گردنه پرخطر برای خدمات رسانی به مردم مستقر باشند.

او به تمامی شهروندان استان توصیه کرد: اگر چنانچه قصد سفر به سایر استان‌های کشور را دارند پیش از سفر از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری و ۱۲۰ پلیس راهور در خصوص وضعیت جاده و راه‌های مواصلاتی اطلاعات لازم را کسب کنند.

جانشین انتظامی ایلام ادامه داد: ایمنی خودرو، وجود وسایل گرمایشی، همراه داشتن جیره غذایی به مقدار لازم، اطمینان حاصل کردن از سالم بودن برف پاکن‌ها وسایل نقلیه و همچنین همراه داشتن زنجیر چرخ از الزامات سفر است که حتما شهروندان به این موارد توجه کنند.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.