سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار قم عنوان کرد:

سامانه ۱۳۷ دیده‌بان شهر و همراه واقعی شهروندان قمی

سقائیان نژاد گفت:سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ دیده‌بان شهری به شمار می‌رود، افزایش ۴۹ درصدی تماس‌ها در سال ۱۴۰۰ نشان از اعتماد شهروندان به مسئولان شهری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم در نشست شورای مدیران با اشاره به اهمیت وجود سامانه ۱۳۷ و اثرگذاری مثبت برای خدمت بیشتر به مردم گفت: این سامانه مردمی همراه واقعی شهروندان و مردم است و باید از طریق آن بیش‌ازپیش به نظرات همشهریان احترام گذاشت و مشارکتشان را جلب کرد.

شهردار قم بابیان اینکه باید از طریق ۱۳۷ همراه بودن با مردم موردتوجه قرار گیرد، خطاب به مدیران شهری در مورد اهمیت این سامانه بیان کرد: اگر به دنبال افزایش سرمایه اجتماعی و احترام به حقوق شهروندی هستید، اعتماد به مردم به‌عنوان یک سرمایه بزرگ باید موردتوجه قرار گیرد و بدون شک این اعتمادسازی با پیگیری صحیح و به‌هنگام پیام‌های شهروندان در ارتباط با سامانه ۱۳۷ اتفاق می‌افتد.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ گوش شنوا و دیده‌بان شهری است، گفت: از طریق این سامانه شهروندان موارد و مشکلات مرتبط با امور شهری را در کوتاه‌ترین زمان انتقال می‌دهند و باید مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف شهرداری نیز در کمترین زمان پیگیر رفع مشکلات آنان باشند.

شهردار قم در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از شهروندان قمی که در تماس با سامانه ۱۳۷ نسبت به ارائه گزارش‌ها و بیان مشکلات اقدام می‌کنند، عنوان کرد: آمار‌ها نشان می‌دهد تعداد تماس‌های مردمی در ۷ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه آن در سال ۹۸ که طرح تحول مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ انجام شد رشد ۴۹ درصدی دارد.

سقائیان نژاد یادآورشد: افزایش تعداد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ در ۷ ماهه امسال، این نوید را می‌دهد که میزان مشارکت مردمی و ارتقا سرمایه اجتماعی که در نگاه‌های رسمی، شهرداری را برای حل مشکلاتشان انتخاب می‌کنند افزایش محسوسی یافته است، بنابراین لزوم تسریع در حل ساختاری مسائل مطرح‌شده، تلاش در جهت عدم نیاز به تماس‌های تکراری شهروندان در موضوع واحد نکته‌ای است که باید موردتوجه و تأکید قرار گیرد.

سقائیان نژاد بیان کرد: نباید شاهد آن باشیم که شهروندان بار‌ها و بار‌ها پیرامون حل یک موضوع در مقاطع زمانی متعدد طرح مسئله کنند، بلکه باید در کمترین زمان موضوع‌ها و مسائل آنان پیگیری شود.

شهردار قم از مدیران بخش‌های مختلف به‌ویژه مناطق شهری خواست با توجه به استقبال و اعتمادی که شهروندان نسبت به سامانه ۱۳۷ داشته‌اند، پاسخگویی و پیگیری موضوع‌های مطرح‌شده توسط شهروندان را در اولویت قرار داده و همشهریان را در جریان آخرین نتایج پیگیری قرار دهند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: شهردار قم ، سامانه137
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۰ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
پیگیری شود
ناشناس
۱۲:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
افزایش ۴۹ درصدی ..
یعنی اینکه یه جای کار می لنگه....
یعنی اینکه مشکلات مردم بیشتر شده...نه کمتر..
یعنی این که بازرسی یا حراست شهرداری برخورد لازم رو با متخلف انجام نمیدهند..
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
احسنت به شما..موافقم مسولین خیلی بالا دستی ناشناس و یهویی برن یه سری به پرشکایت تربن جاها بزنن
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
انشالله تماس افزایش ۴۹ درصدی بشه کاهش ۴۹ درصدی..
حقوق بگیرها و کارمندها شهرداری وظایف شون رو از دل و جون انجام بدن..فکر کنن ارباب رجوع برادر خواهر پدر یا مادر خودشون هست ..هم ثواب داره هم سرمون بعنوان مسلمان شیعه همیشه بالاست
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
آقای شهردار محترم...
یکی دو بار بطور ناشناس با ۱۳۷ تماس بگیرید..کمی هم چاشنی طلبکارانه بهش اضافه کنید ببنبد چطور اپراتور با تندی یا ناراحتی جوابتون رو میده...
ناشناس
۰۰:۴۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
دمت گرم زدی توی خال