سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مناطق گردشگری هرمزگان امسال به روی گردشگران باز است

پس از واکسیناسیون عمومی کرونا مراکز گردشگری هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، پس از دو سال سایه کرونا و تعطیلی فعالیت های گردشگری امسال پس از  واکسیناسیون عمومی،مراکز گردشگری هرمزگان آماده پذیرایی از مسافران است و در این زمینه اکنون بوستان‌های جزیره هرمز برای اسکان مسافران تجهیز می‌شود.

سهراب بناوند، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان گفت: بوستان‌های جزیره هرمز با همکاری شهرداری این جزیره تجهیز می‌شوند تا مسافران به‌جای اسکان در سواحل و کوه‌ها، در این پارک‌ها اسکان یابند.

 بناوند  افزود: تجهیز بوستان‌ها توسط شهرداری علاوه بر حفظ شئون و شعائر اسلامی، در راستای محیط‌زیست و حیات وحش جزیره هرمز انجام می‌شود.
او گفت: ساماندهی سه‌چرخه‌های مسافربر، برپایی فرش خاکی در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، ساماندهی ایستگاه‌های گردشگری هرمز و مشکل برق مجموعه آرین از دیگر مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط با این اداره کل در جزیره هرمز است.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های این اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی است که به همین منظور عملیات اجرایی بازارچه صنایع‌دستی هرمز به‌زودی آغاز می‌شود.

جزیره هرمز در فصل پاییز و زمستان یکی از مقصد‌های گردشگری ایرانگران وجهانگردان است و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که ۴ آذرماه جاری ازقلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز بازدید کرده بود، دستور بازگشایی این قلعه را صادر کرد.
انتهای پیام/ا

برچسب ها: گردشگری ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.