سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام تبریک سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان به مناسبت روز پرستار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان فرارسیدن روز ولادت بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمدمهدی مجذوبی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان ، در پیامی فرارسیدن پنجم جمادی الاول روز ولادت بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

 در متن پیام تبریک دکتر محمدمهدی مجذوبی آمده است:

بی‌تردید پرستاران اسوه‌های عفت، صبر، عطوفت و متکی به خصایص نیک انسانی و از مهم‌ترین افراد کادر بهداشتی درمانی هستند که نقش مؤثری در بهبود و مراقبت از بیماران دارند و در شرایط طاقت فرسای کاری با روحیه‌ای برگرفته از ویژگی‌های والای بانوی استقامت و شکیبایی، تلاش می‌کنند آلام بیماران را با فداکاری و حس انسان دوستی کاهش دهند.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران سرفراز و منادیان انسانیت که با اسلحه ایمان و چشمان سرشار از عشق و مهربانی بیماران را درمان نمودند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و با یادآوری اینکه حماسه‌ای که در جبهه مبازره با کرونا به دست توانای آنان آفریده شده، حماسه‌ای زینبی است سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

ضمن تبریک مجدد روز پرستار، امیدوارم به یمن این روز مبارک، با تلاش پرستاران و همه اعضای کادر درمان و اهتمام مردم عزیز کشورمان، هرچه سریع‌تر شاهد پایان کرونا باشیم.

دکتر محمدمهدی مجذوبی
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی همدان 

انتهای پیام/غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.