سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال برای ۲۴۰ مددجو در مهاباد شغل ایجاد شد

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد اعلام کرد که با هدف توانمندسازی نیازمندان، ۲۴۰ مددجو در این شهرستان تسهیلات اشتغالزایی و خودکفایی دریافت کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، احمد نوذری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد گفت: از ابتدای امسال تاکنون برای بیش از ۲۴۰ نفر از مددجویان این نهاد حمایتی شغل ایجاد شده و ۹۰ نفر از متقاضیان اشتغال نیز به مراکز کاریابی شهرستان معرفی شده‌اند.

نوذری افزود: همچنین ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال‌زایی در مهاباد در نظر گرفته شده است که تاکنون ۱۲ میلیارد تومان جذب شده و نفرات واجد شرایط به بانک‌های عامل معرفی شدند.

این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین آموزش‌های پیش از اشتغال و کاریابی برای بیش از ۷۰۰ نفر صورت گرفته تا در حین اجرای طرح‌های درخواستی با مشکلی روبه رو نشوند.

وی ادامه داد: امسال کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد توانست رتبه نخست جذب و اعطای تسهیلات اشتغالزایی در استان را کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال این نهاد به‌طورمعمول در زمینه‌های خدماتی، دامپروری، کشاورزی و صنایع‌دستی به مددجویان وزنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد و تعدادی از نیازمندان غیر تحت حمایت مراجعه‌کننده به دفاتر امداد پرداخت می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.