سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پیشرانان خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های جهاددانشگاهی

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی از حضور پیشرانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاددانشگاهی کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ابراهیمی مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی گفت: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی به کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و توسط جهاددانشگاهی به عنوان نهاد توسعه‌ای و مداخله گر در حوزه اشتغال در حال انجام است.

وی گفت: در این طرح پیشرانانی انتخاب و معرفی می‌شود تا اقدامات با سرگروهی آنان به صورت تخصصی‌تر پیش رود و همچنین در ادامه با شبکه سازی، زمینه بازاریابی و فروش فراهم شود.

ابراهیمی گفت: اکنون تولیدات یکی از پیشرانان که با برند قمر در شبکه دوخت کیف و ساک پارچه‌ای استان با ۶۰ نفر زیرمجموعه، مشغول به فعالیت بوده و همچنین تولیدات برند ساروق در شبکه حوله بافی استان با ۱۴۸ نفر زیرمجموعه در نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاورد‌های جهاد دانشگاهی به نمایش گذاشته شده است.

مدیر اجرایی طرح ملی توسعه مشاغل خانگی خراسان جنوبی گفت: این نمایشگاه از ۵ تا ۹ دی ماه در محل مجتمع نمایشگاهی بوستان در تهران در حال برگزاری است و در این نمایشگاه آثار و محصولات پیشران‌های مختلف از استان‌های کشور به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام / ط ا 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.