سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واحدهای گردشگری زیر ذره بین نظارت کارشناسان بهداشت

بیش از ۷۵۰ بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری خراسان جنوبی از ابتدای امسال انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بیرجند - مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون این بازدید‌های نظارتی از تأسیسات گردشگری استان به منظور اجرای دستورالعمل های بهداشتی در واحد‌های گردشگری استان، اعم از مراکز اقامتی، پذیرایی و مجتمع‌های خدمات رفاهی با هماهنگی این اداره‌کل اجرا شد.

به گفته رمضانی از این تعداد ۴۷۰ مورد بازدید از مراکز اقامتی، ۱۱۰ مورد بازدید از رستوران‌ها، مراکز پذیرایی و بین‌راهی، ۶۵ مورد بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و ۹۵ مورد بازدید از سایر مراکز و تأسیسات گردشگری استان بوده است.

 کارشناسان در این بازدید‌ها، وضع سلامتی کارکنان، نحوه ارتباط و برخورد با مشتری، وضع کیفی انبار مواد غذایی، سالن پذیرایی و آشپزخانه، استفاده از اقلام و تجهیزات ضدعفونی و گندزدایی، سالم بودن مواد غذایی، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی و سایر تشریفات اماکن گردشگری را بررسی و ارزیابی کردند که برای رفع نواقص، تذکر و اخطار‌هایی برای متصدیان واحد‌ها به ثبت رسید.

او گفت: در این مدت در جریان این بازدید‌های نظارتی، ۱۵ تذکر، ۳ فقره اخطار کتبی و ۲ فقره پلمب برای تأسیسات گردشگری استان ثبت شد.

انتهای پیام /  ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.