سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع توزیع برنج طرح تنظیم بازار در داراب

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی داراب از توزیع ۲۴۰ تن برنج طرح تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان داراب گفت: به منظور تامین کالا‌های اساسی و تنظیم بازار، ۲۴۰ تن برنج طرح تنظیم بازار توسط قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت تهیه شده است که به نرخ مصوب بین مردم توزیع می‌شود.

حبیب اله فتحی گفت: از این میزان برنج، ۱۴۴ تن برنج تایلندی و ۹۶ تن برنج هندی طرح تنظیم بازار است که برنج تایلندی به قیمت هر کیلو ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان و برنج هندی با نرخ هر کیلو ۱۸ هزار و۵۰۰ تومان عرضه می‌شود.

او گفت: با هماهنگی صورت گرفته اداره تعاون روستایی این برنج‌ها را از طریق فروشگاه‌های اتحادیه تعاونی روستایی و سایر فروشگاه ها، در نقاط مختلف شهرستان بین مردم توزیع می‌کند.

فتحی با توجه به اینکه تهیه و توزیع برنج توسط قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت تا پایان سال ادامه دارد، گفت: امیدوار هستیم با توزیع ادامه دار برنج طرح تنظیم بازار، شاهد کاهش قیمت این محصول در بازار باشیم.

این مقام مسئول گفت: به منظور کنترل قیمت بازار شب عید، سایر کالا‌های اساسی طرح تنظیم بازار نیز توسط این قرارگاه، تهیه و بین مردم توزیع خواهد شد.

او گفت: قرارگاه امنیت غذایی این مدیریت به منظور کنترل قیمت و جلوگیری از گران فروشی محصولات غذایی با همکاری بسیج اصناف و سایر ادارات مرتبط بصورت روزانه بر توزیع مواد غذایی در فروشگاه‌های مختلف بازرسی و نظارت دارند.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن رفعت جو
۱۳:۰۹ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام . آقا دمتون گرم چه عجب بالاخره یه خبر از داراب ما هم گذاشتین خخخ