سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر در گیلان

نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر با نام ایتکس ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان دائر شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - سیاوش آقاجانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز با حضور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان از روند برپایی نمایشگاه فن آوران الکترونیک و کامپیوتر بازدید کرد.

این نمایشگاه با نام ایتکس ۱۴۰۰ و با هدف حمایت از کسب و کار‌های نوپا تا ۲۲ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های استان گیلان دائر است.

در این نمایشگاه محصولاتی با موضوعات آموزش نرم افزار، اینترنت، کالای دیجیتال، سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، پرداخت الکترونیک، رمز ارز، اتوماسیون اداری، پنل‌های خورشیدی، بازی‌های رایانه ای، تولید ابزار آلات موسیقی عرضه شده است.

آشنایی با توانمندی‌ها و فناوری‌های جدید، گسترش همکاری اقتصادی در حوزه فناوری، تبادل اطلاعات در مورد دستاورد‌های و تحقیقات در زمینه فناوری اطلاعات و همچنین گفتمان سازی در مقولات راهبردی و یا عملیاتی در حوزه الکترونیک و کامپیوتر از اهداف برپایی نمایشگاه ایتکس ۱۴۰۰ اعلام شده است.

این نمایشگاه همچنین با هدف آشنایی با بازار آی تی گیلان برای توزیع و فروش کالا و خدمات، ایجاد نمایندگی، پیشبرد فروش و دستیابی به بازار و مخاطب جدید، جلب سرمایه گذاری و توانمندسازی، معرفی ستاره‌های نوظهور و فعال استان در زیست بوم فناوری، حمایت از فعالان در حوزه بازی‌های الکترونیک استان برپا می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.