سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باشگاه واتفورد به دنبال کارمند بدون حقوق!

باشگاه واتفورد انگلیس قصد استخدام چند تحلیلگر را دارد اما حقوقی به این افراد نمی دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم فوتبال واتفورد انگلیس که این فصل شرایط خوبی در جدول ندارد و یکی از شانس‌های اصلی سقوط به دسته پایین‌تر به حساب می‌آید، برنامه‌هایی در نظر گرفته که شامل استخدام کارمندان برای تحلیل داده‌ها و اطلاعات می‌شود. این افراد در حالی استخدام می‌شوند که هیچ دستمزدی بابت کارشان نمی‌گیرند.

در شرح این شغل در بیانیه باشگاه انگلیسی آمده است: «ظرفیت‌ها تمام وقت هستند، اما ساعات کاری بستگی به زمان بازی‌های تمام تیم‌ها دارد که متغیر است، لطفا توجه داشته باشید که ساعات کاری عصر و آخر هفته الزامی است.»

تصمیم باشگاه واتفورد مبنی بر پرداخت نکردن دستمزد به متقاضیان به شدت در رسانه‌های اجتماعی انگلیس مورد انتقاد قرار گرفته و کاربران شبکه‌های اجتماعی به دستمزد ۳۰ میلیون پوندی یکی از بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه اشاره کرده اند.

یکی از کاربران در واکنش به پرداخت نکردن دستمزد به تحلیلگر‌ها گفت: «شما طبق گزارش‌ها سالانه بیش از ۴ میلیون به موسی سیسوکو می‌پردازید اما نمی خواهید حقوق یک کارمند را بدهید؟»

فرد دیگری هم گفت: «کار تمام وقت حتی در تعطیلات آخر هفته، اما حقوقی بابتش پرداخت نمی‌شود؟»

کاربر دیگر هم با کنایه اینگونه واکنش نشان داد: «این شغل خیلی هیجان انگیز است اما آیا می‌توانم از هیجان برای پر کردن ماشینم استفاده کنم؟ یا کرایه و مالیاتم را بپردازم؟ »


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.