سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی:

پیوند با رسانه گامی در جهت توسعه است

استاندار آذربایجان غربی گفت: اگر پیوند محکم و صمیمی با رسانه داشته باشیم گام مهمی در توسعه برداشته ایم.

محمد صادق معتمدیان در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی گفت: به جهت استفاده از نیروی جوان باشگاه خبرنگاران جوان در تولید محتوا و انتشار اخبار پیشقدم است.

او گفت: باید مباحث توسعه ای را باید دنبال کنیم که رسانه ها به عنوان اهرم اصلی تلقی می شوند.

 استاندار آذربایجان غربی می گوید: در استان آذربایجان غربی معدن، کشاورزی، گردشگری و همچنین تجارت بین الملل پیشران های توسعه هستند.

معتمدیان گفت: تعامل خبرنگاران با مسئولین استان از شاخصه‌های توسعه می‌باشد و با ارتباط نزدیک با رسانه‌ها می‌توان زمینه های توسعه  استان را فراهم و موانع را مرتفع کرد چرا که رسانه‌ها پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند.

وی می گوید: انعکاس به موقع مشکلات، رعایت انصاف در انتقال اخبار و جلب اعتماد عمومی در انتشار اخبار، قدرت اثرگذاری بیشتری در توسعه استان و کشور خواهند داشت.

معتمدیان افزود: باشگاه خبرنگاران جوان در بحث تولید و انتشار اخبار پیشقدم بوده که این از ویژگی‌های مهم این رسانه می‌باشد و قطعا با جذب مخاطب می‌تواند اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی حرفه‌ای بودن، دقت و سرعت در انتشار اخبار را از عوامل و ویژگی های یک رسانه‌ موفق عنوان کرد و گفت: نقش رسانه، در توسعه بی بدیل و اجتناب ناپذیر است .

در ادامه این بازدید، استاندار آذربایجان غربی خبر بازدید خود از باشگاه خبرنگاران جوان استان را  شخصا در صفحه استانی بارگذاری کرد.

برچسب ها: استانداری ، رسانه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.