سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشتمین گردهمایی مبلغین قرار گاه عمار در شیراز

هشتمین گردهمایی مبلغین قرار گاه عمار مدرسه علمیه منصوریه با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب فارس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا حدائق مدیر مدرسه علمیه منصوریه گزارشی از فعالیت مبلغین قرارگاه عمار ارائه کرد و گفت: ۲۵۰ مبلغ فعال در قرار گاه عمار فعالیت دارند که ۱۰۰ مبلغ  زن و ۱۵۰ مبلغ مرد هستند و از این تعداد ۸۰ مبلغ مرد پنج شنبه و جمعه هرهفته در روستاهای اطراف شیراز به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشغول هستند.

او گفت:  با مشارکت خیران و مسئول مدرسه علمیه منصوریه بسته های معیشتی تهیه و در بین نیازمندانی که از سوی مبلغین قرارگاه شناسایی شده اند توزیع می شود.

حدائق گفت: در بخش برپایی موکب بنا به تصمیم مسئول مدرسه علمیه منصوریه، قرارگاه عمار اقدام به برپایی موکب در تمامی مراسمات مذهبی از جمله ولادت و سوگواری اهل بیت(ع) کرده است،

مدیر مدرسه علمیه منصوریه گفت: با برگزاری دوره های ویژه برای کودکان و نوجوانان از مبلغان و اساتید توانمند استفاده می شود.

او گفت: یکی از دغدغه های ائمه جماعات و مبلغین بدحجابی در سطح شهر است و به همین منظور با مشارکت مردم با بدحجابی برخورد می شود و این موضوع به یک مطالبه مردمی تبدیل می شود.

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.