سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در ملایر کشف شد

فرمانده انتظامی ملایر از کشف ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه با تلاش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی ملایر گفت: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات ضربتی توسط ماموران این یگان از سطح معابر و دست فروشان ، ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

 سرهنگ احمد ساکی گفت: یک نفر از توزیع کنندگان مواد محترقه دستگیر و تعداد یک دستگاه خودرو سواری نیز توقیف شد و  با تشکیل پرونده این متهم به مراجع قضائی تحویل شد.

او گفت: به توزیع کنندگان مواد محترقه هشدار  می دهیم با اجرای متوالی طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط مختلف و از پیش تعیین شده، برخورد پلیس ملایر با این طیف افراد فرصت‌طلب به شدت ادامه دارد.

به گفته فرمانده انتظامی ملایر سامانه ۱۹۷ شاخصی مهم در اثبات مردم‌داری و جامعه محوری پلیس ملایر است، که پیام‌های واصله به تلفن ۱۹۷ به صورت دقیق، فراگیر و هدفمند و در مسیر ارائه خدمات شایسته به مردم بررسی می‌شود.

ساکی گفت: پلیس همواره از سازوکار‌های آموزشی و اجتماعی مداوم بهره می‌گیرد تا به بهترین شیوه ممکن در ارائه خدمات انتظامی و امنیتی به مردم اقدام کند و زمینه مشارکت موثر در همراهی جامعه با ماموریت‌های ناجا، در دو حوزه حفظ امنیت و مراقبت از قانون را هر روز بیش از گذشته فراهم کند.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.