سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انهدام باند قمار با ۱۱۰۰ میلیارد تومان گردش مالی

معاون پلیس فتا انتظامی کشور از انهدام باند بزرگ قمار و شرط بندی آنلاین با گردش مالی بیش از هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در مازندران خبر داد.

سرهنگ حسین ابراهیمی گفت: با اقدام عملیاتی، اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان سایبری در مجموعه پلیس فتا، تمامی اعضای یک باند قمار آنلاین به تعداد ۳۳ نفر و هشت نفر متهم اصلی شناسایی و با کسب مجوز قضائی احضار یا دستگیر شدند.

او گفت: ۱۵۰ قطعه کارت بانکی اجاره‌ای که توسط متهمان در چرخه پولشویی این فرآیند مجرمانه قرار گرفته بود مسدود شد.

تمامی اعضای دستگیر شده به صورت یک باند سازمان یافته و شبکه‌ای اقدام به تهیه کارت بانکی کرده و با ایجاد صفحات متعدد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با تبلیغات کاذب و فریب کاربران و به خصوص جوانان اقدام به فعالیت در خصوص قمار به صورت آنلاین می‌کردند.

به گفته معاون اجرایی پلیس فتا انتظامی کشور بیشترین قربانیان این فرآیند مجرمانه در کشور، جوانان هستند تشکیل کارگروه‌های ویژه مبارزه با این پدیده غیر قانونی از اولویت‌های اصلی پلیس بوده و همکاری و تعامل قوه قضائیه و بانک مرکزی در راستای برخورد با این پدیده شوم بسیار موثر بوده است.

پلیس فتا از مردم خواست به هیچ عنوان کارت‌های بانکی خود را به عنوان اجاره یا امانت در اختیار فرد دیگری قرار ندهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
این افرادکه کارت اجاره میدن رو به مدت یکسال از کلیه خدمات بانکی محروم کنید و فقط یک کارت بانکی بعد از یکسال داشته باشند وبرای کار بانکی در بانک حضور داشته باشند