سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با روز ارتش رژه خودرویی در ارومیه برگزار می شود

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی از برگزاری رژه ی خودرویی همزمان با روز ارتش در ارومیه خبر داد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی در نشست خبری با خبرنگاران و رسانه های گروهی به مناسبت گرامیداشت ٢٩ فروردین ماه روز ارتش گفت: با تدبیر معمار کبیر ، انقلاب اسلامی در روز ارتش بیمه شد.

امیر علی حاجی لو می گوید: ارتش تعیین کننده و محوری در پیروزی انقلاب داشت و شهدای بزرگی از جمله شهید قرنی و شهید صیاد تقدیم نظام کرد.

وی گفت : بعد از پیروزی انقلاب، مکاتب انحرافی، شیطنت غرب و شرق ، گروهک های ضدانقلاب که برخی ها دنبال انحلال ارتش بودند ولی حضرت امام روز ٢٩ فروردین بنام روز ارتش نامگذاری کردند که ارتش از همان روزها جانانه دفاع کرده و با تمام قدرت پای کار بودند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی گفت:در حال حاضر با تلاش نیروهای مسلح امنیت کاملی در منطقه حاکم است‌

امیر حاجی لو گفت : به علت شرایط کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بعد از ٣ سال، رژه خودروی در ارومیه، تبریز، مراغه، سنندج برگزار و بخشی از توانمندی های ارتش به نمایش گذاشته خواهد شد و همچنین در این ایام جلسات قرآنی، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و غیره در دستور کار قرار گرفته است.

او گفت: این مراسم راس ساعت ۸:۳۰ روز ۲۹ فروردین در خیابان ورزش ارومیه برگزار می شود.

امیر علی حاجی لو گفت : جلسات زیادی در خصوص تغییر کاربری و زمین با متولیان امر از جمله وزارت‌ راه و شهرسازی برگزار شده و به نتایج خوبی رسیده ایم و برای تعیین تکلیف نهایی زمین ها و نحوه توافق منتظر مصوبه شورای عالی شهرسازی در خصوص جزئیات هستیم.

 

در حال تکمیل

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.