سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تزریق ۹ میلیون دوز واکسن کرونا در فارس

مدیرکل پدافند غیر عامل فارس و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: تاکنون در استان فارس ۹ میلیون و ۲۷ هزار و ۴۸۰ دوز واکسن کرونا به افراد بالای ۱۲ سال تزریق شده است.

محمد جباریان گفت: از این تعداد ۹۵ درصد مربوط به دوز اول، ۹۰ درصد مربوط به دوز دوم و ۵۶ درصد مربوط به  دوز سوم است.

دو شهرستان فارس در وضعیت قرمز کرونایی

او با اشاره به اینکه از مجموع ۳۶ شهرستان استان، ۲ شهرستان سرچهان و خنج در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند گفت: علاوه بر این پنج شهرستان فسا، نی ریز، بوانات، رستم و بیضا نیز در وضعیت نارنجی و ۲۹ شهرستان دیگر استان از جمله شیراز در وضعیت زرد قرار دارند.

جباریان گفت: توصیه ما بر تزریق واکسن، رعایت فاصله‌گذاری و استفاده از ماسک است که انتظار می رود از سوی شهروندان جدی گرفته شود.

 مدیرکل پدافند غیر عامل فارس و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا گفت: در اواسط فروردین ماه امسال تعداد شهرستان های قرمز استان یک شهرستان بود و سه شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار داشتند اما امروز تعداد شهرستان های قرمز به عدد ۲ رسیده و هیچ شهرستان آبی نیز در استان نداریم.

جباریان گفت: عادی انگاری شرایط و بی توجهی نسبت به رعایت دستورالعمل ها موجب می‌شود شرایط سخت تر و روند شیوع کرونا شتاب گیرد، بنابراین از شهروندان تقاضا داریم که در رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدیت داشته باشند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.