سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح ضیافت نهج‌البلاغه در استان یزد

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: برای نخستین بار طرح ضیافت کتاب نهج‌البلاغه با حضور جوانان در در مساجد ۱۱ شهرستان استان آغاز شده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابویی گفت: با اجرای این طرح، هر روز از سوی یکی از اساتید و مربیان به صورت موضوعی به مدت ۱۰ دقیقه به تفسیر نهج‌البلاغه پرداخته می‌شود.

او می گوید: آشنایی مردم با این کتاب ارزشمند حضرت علی (ع) و بکاربستن دستورات آن در زندگی جز اهداف و برنامه‌هایی است که تداوم دارد.

 رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: علاوه بر توضیح و تفسیر نهج‌البلاغه به همت این بنیاد نسبت به تربیت مربی، برپایی کتابخانه تخصصی، برگزاری مسابقات و افتتاح دفاتر تاکنون در برخی از شهرستان‌ها اقدام شده است.

به گفته او  ۲ دفتر در شهرستان یزد و در ابرکوه و مهریز نیز دفاتر فعال است و همچنین در اشکذر و اردکان نیز با همکاری مردم و مسئولان نسبت به راه‌اندازی دفتر نمایندگی بنیاد نهج‌البلاغه اقدام می‌شود.

 رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: به رغم اهمیت موضوع هنوز نهج‌البلاغه برای گسترش آن در جامعه و بین مردم باید بیش از گذشته اقدام شود و قطعا یکی از مشکلات مسایل مالی است که اگر عنایت شود آمادگی فعالیت بیشتر وجود دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.