سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه اهالی روستای قورچای رامیان از مشکلات ۱۱ساله تلفن‌های ثابت

اهالی روستای قورچای رامیان می‌گویند از یازده سال پیش تاکنون خطوط تلفن ثابت این روستا با مشکل مواجه شده و هنوز حل نشده است.

بهاردوست دهیار روستای قورچای رامیان می‌گوید: سال ۹۰ در این روستا لوله کشی گاز انجام و در آن زمان به چند کابل مخابرات زیرزمینی آسیب وارد شد.

او گفت: در این یازده سال مردم روستا نتوانستد از خدمات تلفن ثابت به خوبی استفاده کنند و یا اینترنت وای فای دریافت کنند.


بهاردوست گفت: با شیوع کرونا و تعطیلی مدارس فرزندان اهالی روستا برای استفاده از برنامه شاد با مشکل مواجه بودند و حتی اینترنت موبایل هم در این منطقه آنتن دهی خوبی ندارد.

او گفت: علاوه بر مشکلات اینترنت امکان استفاده از تلفن‌های ثابت برای تماس‌های معمولی هم امکان پذیر نیست چراکه خطوط روی هم افتاده است و تلفن مشترکین تلفن ثابت به اشتباه زنگ می‌خورد.

یکی دیگر از اهالی روستا هم در این باره گفت: امروز اینترنت جزو جدانشدنی از زندگی مردم است و بسیاری از کار‌های روزانه افراد به اینترنت وابسته است و از این رو خواهان برطرف شدن این موضوع هستیم.

استیری فرماندار رامیان در این باره گفت: خطوط تلفن این روستا ۴۴و نیم کیلومتر طول دارد و به صورت شبکه زیر زمینی کار شده است.

او گفت: متاسفانه امکان دریافت خط تلفن جدید برای متقاضیان هم وجود ندارد چرا که پُست این منطقه پر شده است.

استیری گفت: مقرر شده جلسه‌ای با اداره کل مخابرات برگزار شود تا هر چه سریعتر مشکل خطوط تلفن ثابت و اینترنت این روستا حل شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.