سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل ورود فاضلاب به رواناب‌های پایتخت همچنان پابرجاست

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: هنوز مشکل ورود فاضلاب به رواناب‌های پایتخت برطرف نشده است.

حجت الاسلام سید محمد آقامیری اظهار کرد: در مقطعی از زمان در ۸۸۰ نقطه تهران، ورود فاضلاب به رواناب‌ها را شاهد بودیم. شرکت آب و فاضلاب شهری اعلام کرد که این مشکل در ۶۰۰ نقطه رفع شده و بیش از ۲۰۰ نقطه باقی مانده که باید پیگیری کنیم که آیا مشکل ورود فاضلاب در این نقاط نیز برطرف شده است یا خیر.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: این شرکت اعلام کرده بود که مسئله این نقاط نیز برطرف شده است اما چنانکه مشخص است، هنوز شاهد ورود فاضلاب به رواناب‌ها هستیم.

آقامیری بیان کرد: آب کانال عباس آباد در قسمت انتهایی شهرری و خاورشهر به صورت گنداب بوده و مشخص است که فاضلاب در بخش‌هایی از شهر وارد رواناب شده که آب این منطقه به چنین وضعیتی دچار شده است.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: شرکت فاضلاب شهری باید از ورود فاضلاب به رواناب‌ها ممانعت کند. فاضلاب، کانال‌های مشخص و جداگانه دارد اما در برخی نقاط به رواناب‌ها منتهی شده و باعث شده مناطق انتهای شهر، وضعیت بدی را تجربه کند.

آقامیری تصریح کرد: شرکت فاضلاب شهری در این خصوص در محاکم قضایی نیز محکوم و موظف شده که وضعیت را تغییر دهد؛ باید پیگیری کنیم که اقدامات لازم را انجام داده است یا خیر.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.