سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام سردار فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت روز خبرنگار

سردار طراقیه فرمانده انتظامی استان زنجان در پیامی ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، یاد و خاطره شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را گرامی داشت.

فرمانده انتظامی استان زنجان به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

۱۷ مردادماه یادآور تلاش و سخت‌کوشی مجاهدانی است که عاشقانه و بی‌پروا در عرصه وسیع و پرخطر اطلاع‌رسانی جان خویش را در طبقی از اخلاص نهاده و با عشقی غیرقابل وصف به رسالت و حرفه خود‏، در آسمان وسیع شهادت و جانبازی پروازی بی‌پایان در اوج مظلومیت را دنبال می‌کنند.

درود خداوند بر خبرنگارانی که آبروی قلم و دانش را پاس داشته و تمام توان خویش را جز در مسیر حقیقت و عدالت به کار نمی ‏گیرند.

خبرنگار، خوب می ‏داند که مسئولیت آگاهی بخشی به ملت و کشور را برعهده دارد، او در قبال باور‌ها و اعتقادات مردم، منافع ملی، اخلاق جامعه و تهاجم فکری و اندیشه‏‏ای بیگانگان‏ به حریم فرهنگی، مسئول است و این مهم، راه رسیدن به تعالی را در حرفه مقدس اطلاع رسانی برای او هموار می‏سازد.

بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق، متقن و تحلیل صواب مسائل و ارائه پیشنهادات و بیان انتقادات کارآمد راهکاری سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب در پایان ضمن تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، بر خود لازم می‌دانم ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، از تعامل و همکاری صمیمانه و سازنده اصحاب رسانه در توسعه نظم و امنیت استان زنجان پایتخت شور و شعور حسینی تقدیر کنم.

فرمانده انتظامی استان زنجان؛ سرتیپ دوم ستاد محمد طراقیه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.