سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تا ابلاغ نقشه تفکیکی اراضی اندیشه زمان کوتاهی باقی مانده است

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: الحاق اندیشه به شهر قزوین با اقدام مجموعه مدیریتی استان صورت گرفت و تا ابلاغ نقشه تفکیکی اراضی اندیشه زمان کوتاهی باقی مانده است.

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین اظهار داشت: با توجه به اینکه یکی از معضلات سنواتی ۲۱ ساله استان مشکل شهرک اندیشه بوده است و تعداد زیادی از همشهریان از این معضل دچار آسیب شده، سرمایه آن‌ها بلوکه شده و اجازه ساخت و ساز نداشتند، با اقدام مجموعه مدیریتی استان و دستگاه‌های مختلف اجرایی، قضایی و نظارتی و خصوصا مدیر کل راه و شهرسازی استان قزوین، الحاق اراضی اندیشه به شهر قزوین صورت گرفت.

وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مسئولان مختلف برای حل این مشکل افزود: امیدواریم این روحیه پای کار آمدن برای مردم در استان پایدار باشد و برای حل مشکلات عمومی، همه جسورانه اقدام کنند.

رجحانی ادامه داد: الحاق اندیشه به شهر قزوین که مهم‌ترین مسأله چالشی در بحث زمین‌های موسوم به اندیشه بوده، انجام شده است، اما تا صدور پروانه یک مرحله دیگر باقی است و نقشه تفکیکی باید مجدد در کمیسیون ماده ۵ بررسی و پس از ابلاغ، صدور پروانه در اندیشه انجام گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: برای صدور پروانه یک فاصله چند هفته‌ای وجود دارد که با همراهی شهرداری قزوین این دوره کوتاه خواهد بود و به سرعت انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات سایر اراضی دارای مسأله و مشکل در استان اظهار داشت: مشکلات سایر اراضی هم در حال پیگیری است که امیدواریم خبر‌های خوب در تمامی حوزه‌ها به زودی منتشر شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.