سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همت جهادی برای آبرسانی به ۱۴۲ روستای استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از آبرسانی به ۱۴۲ روستا در مناطق محروم الموت، آبگرم و دیگر بخش‌های استان خبرداد.

سردار رستمعلی آتانی رفیعی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: یگان مهندسی شبانه روز کار می‌کند و روستا‌هایی که در مسیر پروژه تعریف نشده بودند زیر چتر حمایتی قرار گرفتند و ۴۶ روستا به ۹۶ روستا اضافه کردیم.

سردار آتانی رفیعی افزود: از طرح آبرسانی، ۳۲ هزار نفر جمعیت و ۹۶ روستا برخوردار شده اند که اغلب در مناطق صعب العبور در آبگرم، الموت، منطقه طارم بوده است و هیچ پیمانکاری به خاطر به صرفه نبودن برای خدمت رسانی داوطلب نشد.

وی اضافه کرد: سپاه پاسداران با رسالتی که بر عهده دارد پیشقدم در عرصه خدمت رسانی است و مقرر شد طی ۳۰ ماه این پروژه را تحویل دهیم. بخش اعظمی از پروژه کمتر از ۱۵ ماه تکمیل و ناظران کیفیت کار و سرعت عمل را تایید کردند.

سردار آتانی رفیعی عنوان کرد: سازمان بسیج سازندگی درکنار قرارگاه پیشرفت عمران و آبادانی در سراسر استان اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند و مجموعاً ۵۱۹ میلیارد تومان به ولی نعمتان خویش کمک رسانی شده است.

وی افزود: تهیه تبلت، بسته‌های معیشتی و ساخت ۱۷۴ واحد مسکن از جمله اقدامات این نهاد انقلابی و مردمی بوده است و امسال با ثبت قرارداد بین سپاه و کمیته امداد ۴۰۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف ساخته خواهد شد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در ادامه گفت: سپاه پاسداران با توجه به فرمان هشت ماده‌ای رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند سپاه هم افزایی با ارکان نظام داشته باشد و ما پشتیبان خادمین ملت در صحنه خواهیم بود. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.