سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملایر شهر واقفان خیراندیش

ملایر شهر واقفان خیراندیش است. یک چهارم خیران مدرسه ساز استان ملایری هستند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز در استان همدان گفت: ۲۴۶ خیر مدرسه‌ساز در استان همدان فعالیت می کنند.

علی فراهانی در نشست قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر گفت: این ۲۴۶ خیر مدرسه‌ساز تاکنون با بیش از ۹۰۰ طرح آموزشی در سطح استان همکاری گسترده داشتند.

او از ساخت ۳۵۰ طرح با همت خیران مدرسه ساز استان خبر داد و افزود: تاکنون ۲۱۴۸ کلاس درس خیرساز با ۲۵۶ هزار مترمربع در سراسر استان بنا شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر هم گفت:برقراری عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر در همه مناطق محروم از اهداف دولت سیزدهم در پرتو سند تحول مردمی و سند بنیادین آموزش و پرورش است.

مهدی عابدینی‌نیا با اشاره به وظایف قرارگاه جهادی شهرستان گفت: شناسایی و اولویت‌بندی نیاز‌های مناطق هدف در حوزه نیروی انسانی، کلاس درس، ارتقای کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، تجهیزات اولیه آموزش و پرورش از جمله این وظایف است.

او با تأکید بر ضرورت پیشرفت در حوزه عدالت آموزشی و تربیتی، افزود: برای تحقق این هدف ضروری است کمیته‌هایی در حوزه‌های مختلف تشکیل شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ملایر هم با بیان اینکه جهاد آموزشی در مساجد و پایگاه‌های مناطق محروم در حال برگزاری است گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، تعمیرات جزئی مدارس انجام شده است.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا آقابیگی حمایت خیران در کنار نیرو‌های جهادی را ضروری دانست و گفت:خیران با تأمین مصالح ، گروه‌های جهادی را برای ساخت و ساز و بازسازی مدارس یاری خواهند کرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.