سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست حسینیه اندیشه، از عاشورا تا اربعین

سلسله نشست‌های معرفتی حسینیه اندیشه در کتابخانه‌های عمومی از عاشورا تا اربعین با محوریت کتاب و با هدف شبهه افکنی از واقعه کربلا برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت:کتابخانه‌های عمومی در زمان عزاداری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش برنامه‌های متعدد معرفتی تدارک دیده وبا حضور اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی برگزار کردند.

عاطفه زارعی  با اشاره به اینکه همراه بودن شعور با شور حسینی از دغدغه‌های مهم و اساسی بوده است گفت: قیام اباعبدالله الحسین (ع) از یک بنیان فکری، عقیدتی، سیاسی، اجتماعی و فکری مستحکمی برخوردار است که باید به خوبی برای مردم تبیین شود تا شور و شعور همواره در کنار یکدیگر برقرار شود.

او گفت: برنامه‌های متعدد کتاب‌محور در کتابخانه‌های عمومی استان برای سنین مختلف در نظر گرفته شد تا بتوانیم در راستای تحقق این هدف والا گام برداریم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت:علاوه بر برنامه‌های مختلف در کتابخانه‌های عمومی، با همکاری موسسه کلامی احیاء نسبت به برگزاری ویژه برنامه حسینیه اندیشه، از عاشورا و تا اربعین کردیم.

زارعی تاکید کرد: در این ویژه برنامه‌ها که در ۱۰ شهرستان استان برگزار شد، مدرسان موسسه کلامی احیاء با محوریت موضوع روز در شهرستان‌های استان حاضر شدند و سخنرانی‌های بصیرتی برای اعضا ایراد کردند تا به شبهات مختلف از گذشته تا کنون با استناد به منابع موثق، اسناد و احادیث معتبر پاسخ گویند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.