سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خون شهدا زمینه ساز استحکام شجره طیبه انقلاب اسلامی می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس حادثه جانسوز حمله ددمنشانه به نمازگزاران، زائران و خادمین سومین حرم اهل بیت را محکوم کرد.

جلال شجاعت با انتشار پیامی ضمن عرض تسلیت و تهنیت به ساحت مقدس حضرت مهدی موعود (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران گفت: شجره طیبه انقلاب اسلامی همواره با خون پاک بهترین فرزندان میهن آبیاری شده و خباثت دشمنان هیچ گاه نتوانسته خللی در آرمان‌های ایران اسلامی در پرتو الطاف پروردگار ایجاد کند.

او در بخش دیگری از تماس و پیگیری‌های ویژه میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قدردانی کرد و گفت: مجموعه تامین اجتماعی آمادگی کامل برای عمل به تعهدات بیمه‌ای و حمایت درمانی و پیگیری‌های لازم برای بدرقه شهدای عملیات تروریستی و حمایت از خانواده‌های معزز آن‌ها را دارد.

دکتر شجاعت با اشاره به سربلندی همیشگی ایران اسلامی در مقابله با دسیسه دشمنان گفت: به شهادت رساندن زنان و کودکان و هموطنان بی دفاع عزم ملت ایران را در مقابله با دشمنان مصمم‌تر می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۱۱ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
روحت محشور با سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
خدا اغتشاشگرا رو بکشه ک باعث و بانی این کشته شدن ها هستن..الهی بمیرین یک ملت از دستتون راحت بشه. یک بچه بی خانواده شد.. دلتون نمیسوزه..
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۱
آقا زاده نبود؟