سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جانمایی ۳۳ پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محور‌های مازندران

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران از جانمایی ۳۳ پایگاه راهداری زمستانی ثابت و سیار در محور‌های استان خبر داد.

حسن جهانیان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مازندران در دومین جلسه هماهنگی راهداری زمستانی که با حضور معاونین و روسای ستادی و تابعه برگزار شد، گفت: ۳۳ پایگاه راهداری ثابت و سیار در طول محور‌های مواصلاتی استان جانمایی شد.

او با بیان اینکه حدود ۲۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به همراه ۳۵۰ نفر پرسنل برای طرح راهداری زمستانی در راهدارخانه‌های بین‌راهی استان مستقر می‌شوند، افزود: براساس برنامه‌ریزی‌ها از ابتدای آبان حدود ۶۰ درصد نیرو‌ها در راهدارخانه‌ها مستقر شده‌اند.

جهانیان با بیان اینکه نمک، شن و ماسه در راهدارخانه‌های استان برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها دپو شده است، گفت: همه ساله در نیمه اول سال نسبت به تهیه و حمل نمک، شن و ماسه مورد نیاز برای راهدارخانه‌های زمستانی استان اقدام می‌شود.

او با تاکید بر اینکه هرلحظه احتمال وقوع کولاک، برف و یخ‌بندان در این گردنه ها‌ی استان وجود دارد، افزود: خدمات‌رسانی راهداری زمستانی به این نقاط را در اولویت اول قرار داده‌ایم تا مشکلی برای تردد به وجود نیاید.

جهانیان به برگزاری جلسات هماهنگی با سایر دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: با پلیس‌راه، اورژانس، هلال احمر، مدیریت هماهنگی امور بحران استانداری، ادارات کل همجوار استان و سایر دستگاه‌هایی که به‌نوعی در این راستا دخیل هستنند، هماهنگی‌های لازم برای همگرایی و تعامل انجام شده است.

او افزود: در طول گردنه‌ها و محور‌های برف‌گیر حدود ۱۰ دستگاه دوربین نظارتی فعال است که به‌صورت آنلاین از مرکز راهداری استان دوربین‌ها رصد و محور‌ها پایش می‌شوند؛ بدین‌ترتیب در صورت بروز مشکل می‌توان به نزدیک‌ترین پایگاه محدوده برای ارائه خدمات اطلاع‌رسانی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.