سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در اردکان

فرماندار اردکان گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در این شهرستان برگزار می‌شود.

حسین سبزواری فرماندار اردکان در نشست هماهنگی رزمایش جهادگران فاطمی اردکان افزود: این رزمایش در بازه زمانی ۲۸ آبان تا ۷ آذر به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته مبارک بسیج در روستا‌های بخش عقدا و خرانق این شهرستان برگزار خواهد شد.

او اضافه کرد: در این رزمایش، خدمات متعدد بهداشتی و درمانی، فرهنگی، عمرانی، اجتماعی و کمک‌های مومنانه در مناطق محروم توسط گروه‌های جهادی ارائه می‌شود.

فرماندار اردکان با بیان اینکه در این رزمایش دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان نیز با گروه‌های جهادی هم‌افزایی و همکاری می‌کنند تصریح کرد: رزمایش جهادگران فاطمی به‌دنبال گفتمان‌سازی جهادی، خدمات‌رسانی به محرومان و نمایش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گروه‌های جهادی است.

سبزواری اظهار داشت: ساخت منازل محرومان، توسعه کارگاه‌های اشتغال‌زا، ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، مهارتی، آموزشی، فرهنگی و کشاورزی و تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی و فرهنگی را از اقدامات گروه‌های جهادی در این رزمایش است.

او نیز با اشاره به اینکه مناطق محروم در شهرستان اردکان شناسایی شده گفت: خوشبختانه در این رزمایش تمامی اقشار بسیج فعالیت خواهند داشت.

رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان نیز با بیان اینکه که اجرای طرح جهادگران فاطمی با ارائه خدمات جهادی در روستا‌های محروم، امید و عدالت را در گستره شهرستان به ارمغان می‌آورد، ازا ادارات شهرستان خواست تا در حد امکان و توان در این رویداد سهیم باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان هم با تشریح اقدامات انجام شده از طرف گروه جهادگران فاطمی در بخش خرانق و عقدا، خاطرنشان کرد: حوزه کار جهادی تنها متعلق به بسیج نیست و تمامی ارگان‌ها می‌توانند سهمی در این کار نیک داشته باشند.

سرهنگ اسدالله امامی بیان داشت: رزمایش جهادگران فاطمی ۲ متمرکز در بخش عقداست که ارائه خدمات، واکسیناسیون و سم پاشی و ضدعفونی محل نگهداری دام و طیور، امورات فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، حضور تیم پزشکی و داندانپزشکی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره تغذیه، توزیع بسته‌های معیشتی، مرمت و بازسازی برخی از منازل مسکونی افراد نیازمند معرفی شده در دستور کار قرار دارد.

شهرستان اردکان با سه بخش مرکزی، خرانق و عقدا در مسیر جاده ترانزیت شمال به جنوب کشور در ۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.