سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طراحی نمادهای نوروزی ۱۴۰۲ در اراک

در حال حاضر نمادهای نوروزی سال ۱۴۰۲ شهر اراک در حال طراحی است.

احمد حسنی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک با اشاره به طراحی نمادهای نوروزی سال ۱۴۰۲، گفت: در حال حاضر المان‌های نوروزی سال ۱۴۰۲ شهر اراک در حال طراحی است و تا پایان در سطح شهر نصب خواهد شد.

حسنی با بیان اینکه طرح‌ها و موضوعات نقاشی‌ها متناسب با فرهنگ و آئین مردمی شهر اراک تعیین شده است، افزود: از ابتدای امسال تاکنون در قسمت‌های مختلفی از شهر همانند خیابان‌های جهان پناه، عضد، سنجان و کرهرود نقاشی دیواری اجرا شده است.

او اضافه کرد: هنرمندان سازمان در ایستگاه‌های مکث شهری واقع در میدان نماز، بلوار قدس و ابتدای خیابان محسنی نقاشی‌های زیبایی را اجرا کرده‌اند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون  نمادهای زیادی به مناسبت‌های مختلف در سطح شهر نصب شده است که تعدادی از آن‌ها به عنوان نمادهای ثابت (المان‌های نوروزی) باقی مانده است.

او ادامه داد: مجموعه‌ای از نمادهای شهری در طول سال طراحی و در سطح شهر نصب شده است که از آن جمله می‌توان به تندیس شهید قاسم سلیمانی، المان عصر عاشورا و المان انتزاعی پرنده قو اشاره کرد.

حسنی گفت: تا پایان سال المان‌های مناسبتی دیگری در سطح شهر نصب خواهد شد و در حال حاضر المان‌های نوروزی سال ۱۴۰۲ در حال طراحی است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری اراک اظهار کرد: نیرو‌های سازمان در حال اجرای نقاشی دیواری در خیابان شهید بهشتی هستند و در نظر داریم نقاشی در تمام دیوار‌ها از ابتدا تا انتهای این خیابان اجرا شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.