سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شهرداری تهران در واکنش به خبر باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

چرایی عدم حضور زاکانی در شنبه امید و افتخار

محمدخانی گفت: شهردار تهران قصد داشت به محض اتمام جلسه بررسی بودجه در شنبه افتخار و امید حضور پیدا کنند که این امر با توجه به طولانی شدن جلسه محقق نشد.

عبدالمطهر محمدخانی در تشریح علت عدم حضور شهردار تهران برای دومین شنبه افتخار و امید، گفت: شهردار تهران امروز در جلسه جمع‌بندی بودجه سال ۱۴۰۲ در دولت حضور پیدا کردند بی تردید آقای زاکانی همانطور که در ۱۵ شنبه افتخار و امید قبلی حضور مستمر داشتند برگزاری شنبه‌های افتخار و امید برایشان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با توجه به اینکه شهردار تهران رئیس مجمع کلانشهر‌های کشور هستند و در حقیقت نماینده شهرداری‌های کشور در هیات دولت محسوب می‌شوند برای دفاع از حقوق شهرداری‌ها در جلسه هیات دولت برای بررسی بودجه سال آینده حضور پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: یکی از مباحث مهم در بررسی بودجه موضوع مربوط به شهرداری‌ها و مباحثی همچون حمل و نقل و آلودگی هوا است؛ لذا شهردار تهران خود را موظف به شرکت در این جلسات می‌داند و بر همین اساس امروز نیز قصد داشتند به محض اتمام جلسه بررسی بودجه در شنبه افتخار و امید حضور پیدا کنند که این امر با توجه به طولانی شدن جلسه محقق نشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۶ آذر ۱۴۰۱
این اتوبوس های فرسوده و اوراقی از استان تهران جمع آوری کنید
برای مثال برخی از اتوبوس های خط واحد رباط کریم آزادی انقدر وضعشون خرابه، آدم حالش به هم میخوره سوار شه
شهرداری و شورا میگن بودجه نداریم اتوبوس نو بخریم
همین اتوبوس ها باعث