سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید مهلت شرکت در اولین رویداد ایبال تک

رویداد ایبال تک با هدف شناسایی و معرفی محصولات و شرکت‌های فعال در حوزه‌های فناوری آموزشی، سلامت الکترونیک، دورا پزشکی، گردشگری سلامت و اقتصاد سلامت با تأکید بر هوش مصنوعی و هوشمند سازی در نظام سلامت برگزار خواهد شد.

زمان و مکان ایبال تک که پیش از این قرار بود در جزیره کیش برگزار شود، با توجه به تغییرات ایجاد شده در برنامه اجرایی به تهران، سالن همایش‌های رازی- دانشگاه ایران از ۷ الی ۸ دیماه ۱۴۰۱ تغییر مکان و زمان داد.

این رویداد با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی فناوری‌های نوظهور دیجیتال و انجمن صنفی کارفرمایی برگزار می‌شود، در فرآیندی پویا ضمن شناسایی و ارزیابی اولیه طرح‌های نوین کاربردی در حوزه هوشمندسازی نظام سلامت، آن‌ها را به چالش کشیده و ضمن تجهیز و تکمیل طرح‌ها از بعد فنی، اقتصادی و کسب و کار، زمینه لازم برای تجاری سازی طرح‌های فناورانه فراهم می‌نماید.

گروه ایبال تک، از شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در حوزه هوش مصنوعی و هوشمندسازی در نظام سلامت جهت ثبت ایده، محصول یا خدماتی در حیطه‌های ذکر شده رویداد، دعوت به عمل می‌آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.