سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۷۹ میلیارد تومانی اصناف متخلف در لرستان

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: واحد‌های صنفی متخلف استان امسال با تشکیل پنج هزار و ۳۰۰ پرونده تخلفاتی، ۷۹ میلیارد تومان جریمه شدند.

 سید عماد شاهرخی رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان روز چهارشنبه در جلسه تنظیم بازار گفت: امسال ۷۸ هزار فقره بازرسی از بازار استان انجام شده که ۳۷ هزار فقره از این بازرسی‌ها مربوط به نانوایی‌ها است و علاوه بر جریمه ۷۹ میلیارد تومانی ۱۵۰ واحد نیز پلمب شده است.

شاهرخی اضافه کرد: طی ماه ۲ اخیر۶ هزار و ۵۰۰ قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های استان انجام شده است و بهمن ماه بیش از ۱۳ هزار تن گوشت مرغ به بازار مصرف عرضه می‌شود که استان در این زمینه رتبه دهم کشور را به خود اختصاص داده است.

او  همچنین بیان کرد: میزان برنج وارداتی موجود در استان قبل از آزادسازی یارانه‌ها ۲ هزار تن بود، اما پس از آزادسازی به چهار هزار و ۵۰۰ تن افزایش پیدا کرد و تاکنون پنج هزار و ۳۳ تن برنج در بازار توزیع شده است.

رییس سازمان جهادکشاورزی لرستان بیان کرد: حجم روغن نباتی موجود در استان نیز قبل از آزاد سازی یارانه‌ها ۱۷۷ تن بود و پس از آن ۵۰۰ تن شد همچنین قند موجود در استان قبل و بعد از آزاد سازی یارانه‌ها به ترتیب ۲۲۰ و ۵۰۰ تن ثبت شده است.

شاهرخی تصریح کرد: همچنین کشت قراردادی گندم تاکنون در ۴۵ هزار هکتار از مزارع استان انجام شده و ۵۰ درصد از بهای کود‌های فسفات و پتاس مورد نیاز کشاورزان در ابتدا توسط دولت پرداخت شده است.

 

برچسب ها: جهاد کشاورزی ، اصناف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.