سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش نیرو‌های خدماتی شهرداری مهاباد در فصل بارش

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد از آماده باش نیرو‌های خدماتی در نواحی مختلف سطح شهر برای مقابله با برف و یخبندان در فصل سرما خبر داد.

سید نصیر محمودی معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد با تاکید بر اهمیت مشارکت شهروندان، درباره اقدامات ستاد برف روبی شهرداری گفت: در این راستا بیش از ۱۰۰۰ تن نمک و ۳۰۰۰ تن ماسه، خریداری شده و ٣٠٠ نفر از نیرو‌های خدماتی نیز در این ایام آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

وی اضافه کرد کرد: پس از بررسی و شناسایی نقاط حساس، مخازن حاوی شن و نمک در مناطق شیبدار و بالادست از جمله بلوار دفاع مقدس، خیابان‌های منتهی به آرامستان باغ فردوس، خیابان نبوت شرقی، کوی تارا، خیابان روناس، فرهنگیان، بهارستان، کوی زیبا، فجر و سیدآباد، تپه قاضی، بلوار خلفای راشدین و... جانمایی شده است.

محمودی همچنین از آمادگی ۱۴ دستگاه نیسان سایپا، ۱۳ دستگاه خاور، ۸ دستگاه کمپرسی، ۶ دستگاه گریدر، ۳ دستگاه بیل بکو، ۳ دستگاه لودر، ٢ دستگاە بابکت و ۱ دستگاه بیل مکانیکی برف روبی، آماده باش و تجهیز ٢ دستگاه ماشین آلات سنگین آتش نشانی و ١٠ دستگاه اتوبوس و میدل باس جهت جابجایی شهروندان در زمان بارش خبر داد.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد از شهروندان خواست مشکلات احتمالی به هنگام بارش را به تلفن ۴۲۴۴۵۰۱۸ دفتر خدمات شهری و ۴٢٢۴٢٧٣٣ امور نقلیه شهرداری مهاباد گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.