سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گسترش زیرسویه جدید کرونا در بسیاری از کشورها

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با اشاره به گسترش زیرسویه جدید کرونا در بسیاری از کشورها، گفت: اکنون زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا است.

ابراهیم شکیبا رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه زیرسویه جدید کرونا در حال گسترش در جهان است و خیلی از کشور‌ها را درگیر کرده، گفت : طبق روال گذشته و به احتمال قوی ما هم با چند هفته تاخیر درگیر این پیک جدید خواهیم شد.

وی گفت: در این شرایط از مردم تقاضا داریم حتما نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کرده و چنانچه دوز‌های اول و دوم را تزریق کرده‌اند، نسبت به تزریق دوز یادآور اقدام کنند.

شکیبا مقطع کنونی را زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا دانست و گفت: اگر درگیر پیک شویم، دیگر زمان مناسبی برای تزریق واکسن کرونا نیست، چون ممکن است فرد درگیر شده باشد و نتواند نسبت به تزریق واکسن اقدام کند و یا اینکه درگیر بیماری باشد و واکسن بزند و گرفتاری بیشتری برایش ایجاد شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با توصیه مجدد در خصوص لزوم تزریق واکسن کرونا در این مقطع زمانی، گفت: در کنار این، باید رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی همچون زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی هم در دستورکار قرار گیرد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.