سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذخیره ۵۰ میلیون دُز واکسن کرونا در کشور

وزیر بهداشت گفت: ۵۰ میلیون دز ذخیره واکسن کرونا در پلتفرم های مختلف داریم و این آمادگی را داریم که به سرعت تولید واکسن را افزایش دهیم.

بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت پس از جلسه هیئت دولت اظهار کرد: در حال حاضر سویه جدید کرونا در کشور وجود دارد و  افرادی که ۶ ماه از آخرین تزریق کرونای آن‌ها گذشته حتما دُز یادآور را تزریق کنند. ۵۰ میلیون دُز ذخیره واکسن کرونا داریم و همچنان امکان تولید هم است.

او افزود: پیشنهاد دادیم در هواپیما زدن ماسک اجباری شود. به دنبال محدود کردن سفر‌ها و قرنطینه مردم نیستیم، ما از سیستم قرنطینه هوشمند استقاده می‌کنیم. 

وزیر بهداشت ادامه داد: سیاست ما کم کردن سفرها و قرنطینه نیست و از مدیریت هوشمند برای کنترل سویه جدید کرونا استفاده می کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
منصور
۰۸:۳۵ ۱۵ دی ۱۴۰۱
ببین فدات شم.اگه کت شلوار از پشم مرینوس انگلیسی بپوشی کراوات هم بزنی ریشهایت را هم اصلاح کنی // بهترین عطر و ادکلنهای قرانسوی را هم مصرف کنی // من ارزش بیشتری برات قائلم به نسبت اینکه // با یه کت شلوار مندرس و اتو نکرده بپوشی و بوی گند عرق بدی و موهای سرت را شانه نکنی // و به مردم و مشکلات پزشکی شان رسیدگی نکنی
سیامک
۱۹:۴۱ ۱۴ دی ۱۴۰۱
مدیریت هوشمند ؟!
طنز سال نو میلادی
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
خدا را شکر همون کشورهای که از ما واکسن دریغ کردند خودشون گرفتارند گرچه انسانیت خوبه اما خدا را شکر که دیگه محتاج خارجی نیستیم
ناشناس
۱۵:۳۴ ۱۴ دی ۱۴۰۱
کسی دریغ نکرد