سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود ۱۴ اردوگاه دانش آموزی در خراسان جنوبی/ اردوگاه‌ها بودجه مستقل ندارند

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ۱۴ اردوگاه دانش آموزی در استان وجود دارد که بیشتر آن‌ها فعال است.

حجت الاسلام حسینی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در استان ۱۴ اردوگاه دانش آموزی داریم که ۹ اردوگاه فعال و پذیرای دانش آموز هستند.

او افزود: در ۵ مورد دیگر، زمین تحت عنوان اردوگاه در اختیار آموزش و پرورش قرار دارد، اما به دلیل کمبود اعتبارات، تکمیل و تجهیز نشده اند.

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد: مجوز برگزاری اردو‌ها به مدارس داده می‌شود، اما به دلیل سرمای هوا، در این فصل از سال اردو‌های بازدید از کارخانه‌ها و مراکز فرهنگی انجام می‌شود و اعزام به اردوگاه‌ها در پاییز و بهار انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: پارسال اعتباری برای اردوگاه‌ها اختصاص یافت، اما کافی نبود؛ در شورای آموزش و پرورش استان نیز در نظر گرفتن سرفصل اعتباری برای اردوگاه‌ها مطرح شد، اما به نتیجه نرسید.

او گفت: در پاییز امسال ۳ هزار و ۳۰۰ دانش آموز به اردوگاه‌های استان اعزام شده و از خدمات این محل‌ها استفاده کرده اند.

حجت الاسلام حسینی گفت: در صورتی که ادارات خواهان استفاده از اردوگاه‌ها باشند، می‌توانند با هماهنگی از این اردوگاه‌ها استفاده کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.