سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری دیگر درشرکت صنعتی دوده فام با ثبت رکورد تازه در صادرات محصولات تولیدی

رییس اداره فروش خارجی شرکت دوده فام دزفول گفت: این شرکت با فروش چهار هزار و ۸۴۲ تن محصول تولیدی دوده‌های گرید نرم و سخت در بازارهای خارجی، نسبت به اردیبهشت‌ماه سال جاری رکورد زد.

 شیرین خانلو رییس اداره فروش خارجی شرکت دوده فام دزفول می‌گوید: شرکت صنعتی دوده فام (صدف) از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا موفق شد در دی‌ماه ۱۴۰۱، علاوه بر ثبت رکورد جدید در صادرات محصولات شرکت، بیش از ۳ میلیون و ۳۹۰ هزار دلار برای چرخه اقتصاد کشور ارزآوری داشته باشد.

او  با اشاره به مقاصد صادراتی شرکت ادامه داد: بازار‌های پاکستان، ترکیه، هندوستان، اندونزی، ویتنام، سریلانکا، بنگلادش و کنیا جزو مقاصد صادراتی شرکت در دی‌ماه امسال بودند.

رییس اداره فروش خارجی شرکت دوده فام دزفول افزود: در این دوره از فعالیت‌های حوزه فروش خارجی شرکت، بازار‌های بلغارستان و یونان از مقاصد صادراتی جدید هستند که در صورت تائید محموله‌های ارسالی از سوی مصرف‌کنندگان خارجی، همین بازار‌ها می‌توانند به بازار‌های با پتانسیل بالا تبدیل شوند.

خانلو گفت: در این دوره از فروش خارجی در پی معاملات ارزی صورت گرفته در دی‌ماه مطابق با کمیسیون‌های فروش ارز، برابر با سه میلیون و ۳۹۵ هزار و ۷۹۹ دلار یعنی بیش از ۱۲۷ میلیارد تومان به چرخه اقتصاد کشور بازگردانده شد.

او، کسب این دستاورد‌ها را حاصل تشریک‌مساعی همکاران و به‌خصوص بخش تولید، انبار و برنامه‌ریزی در کارخانه و همچنین حوزه بازاریابی و فروش شرکت عنوان کرد و گفت: باتوجه به تاکید مدیرعامل و دستور کار شرکت، ایجاد بازار‌های جدید و توسعه حجم فروش محصولات شرکت در برنامه است که برنامه‌ریزی و به‌کارگیری شیوه‌های نوین مارکتینگ و بازاریابی خارجی برای این منظور انجام می‌شود.

شرکت دوده فام ضمن تأمین بازار‌های داخلی، به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم به بیش از ۱۵ کشور خارجی صادرات دارد.

برچسب ها: دوده فام ، ثبت رکورد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.