سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل کارگروه نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جریانی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل کارگروه نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جریانی و تحقیقات مقدماتی در دادسرای مرکز استان خبر داد.

حسین رجبی دادستان قزوین گفت: کاهش اطاله دادرسی یکی از سیاست‌های قوه قضاییه در دوره تحول و تعالی است و باید تمامی مواردی که در بروز اطاله دادرسی نقش دارند شناسایی و در جهت کاهش آن‌ها برنامه ریزی شود و در همین راستا دادستانی قزوین طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار دارد.

وی افزود: همچنین با توجه به تاکیدات ریاست قوه قضاییه در اجرای دستورالعمل رسیدگی به پرونده‌های معوق و تعیین تکلیف فوری آنها؛ کارگروه نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جریانی و تحقیقات مقدماتی در دادسرای قزوین تشکیل شد.

رجبی در ادامه بیان داشت: این کارگروه متشکل از معاونین دادستان و برخی از همکاران قضایی شعب است و از این پس با تشکیل نشست و با برنامه ریزی مدون در جهت نظارت بر پرونده‌های مسن، معوق و جریانی در شعب و نحوه تحقیقات در پرونده‌های کیفری اقدام می‌نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: بدون شک با تشکیل این کارگروه و پیگیری برنامه‌ها توفیقات مورد نظر از حیث تعیین و تکلیف پرونده‌های مسن و معوق حاصل خواهد شد و کیفیت تحقیات مقدماتی در شعب تحقیق نیز ارتقاء می‌یابد و در نهایت منجر به کاهش اطاله دادرسی و جلب رضایت مندی شهروندان می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.