سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهانی‌ها از دوشنبه منتظر بارش باشند

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی به استان از دوشنبه ۱۰ بهمن خبر داد.

آسیه آقایی اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه به اصفهان، افزایش ابر، بارش باران و برف و وزش باد به نسبت شدید تا شدید را به ویژه در غرب و جنوب استان انتظار داریم.

او ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی بیشتر مناطق استان را دربرمی گیرد و شدت فعالیت آن برای روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه خواهد بود.

به گفته کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان، بارش‌ها به طور متناوب تا روز پنج شنبه در استان ادامه خواهد یافت.

آقایی اضافه کرد: آبگرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق مرتفع و کوهستانی و نیز اختلال در تردد جاده‌ای استان طی این مدت دور از انتظار نیست.

او همچنین درخصوص بارش‌های شبانه روز گذشته در استان اصفهان گفت: بیشترین میانگین بارشی از ورزنه با نیم میلیمتر آب حاصل از برف ثبت شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان اعلام کرد: طی روز‌های پیش رو کمینه دمای هوا به ویژه در مناطق غربی استان بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد.

آقایی افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرمترین ساعات امروز به ۱۰ درجه بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

او گفت: چادگان با دمای ۱۱ درجه زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان طی امروز پیش‌بینی می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.