سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۵۰۰ طرح چهارمحال و بختیاری در دهه فجر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی ۵۰۰ طرح در این استان آماده بهره‌برداری شده است.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد هماهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: طرح‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر انقلاب اسلامی هدیه‌ای از سوی جمهوری اسلامی به مردم ایران است.

وی افزود: ۵۰۰ طرح در این استان برای افتتاح و بهره‌برداری در دهه فجر انقلاب اسلامی آماده شده است.

حیدری با اشاره به فراهم نبودن فرصت مناسب برای برگزاری برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دوران شیوع کرونا اضافه کرد: امسال فرصت مطلوبی برای برگزاری جشن‌های بزرگ پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.


بیشتر بخوانید


وی، بازگویی دوران طاغوت و دشمنی استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان را ضروری دانست و ادامه داد: دشمنان به‌دنبال ایجاد توطئه در مسیر چرخ پیشرفت در کشور بودند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تناسب برنامه‌ریزی در دهه فجر انقلاب اسلامی با شرایط کنونی را ضروری دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در جنگ رسانه‌ای قرار دارد و در همین راستا باید از ظرفیت رسانه‌ای برای بیان واقعیت‌ها بهره‌گیری شود.

وی با اشاره به توفیق‌ها و دستاورد‌های روزافزون جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت کنونی همزمان با اعمال تحریم‌های ظالمانه از سوی استکبار جهانی گفت: بازگو کردن این مسائل برای گروه‌های مختلف مورد توجه همگان باشد.

حیدری، بومی‌سازی کمیته‌های دهه فجر در شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تاکید کرد: هنر بهترین ابزار برای بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود.

وی، برگزاری مسجدمحور و محله‌محور برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی سال‌جاری را ضروری اعلام و اضافه کرد: تمامی مساجد باید در این دهه برنامه داشته باشند.

حیدری، برگزاری برنامه‌های جامع و فراگیر از سوی مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و کارخانه‌های تولیدی را ضروری بیان کرد و گفت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی، مسابقه‌های ورزشی و یادواره‌های شهدا در دهه فجر انقلاب اسلامی در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری هم گفت: ۲۵ کمیته برای اجرای برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده و اجرای ۴۰۰ برنامه شاخص را در دستور کار قرار داده است.

موسی انصاری با اشاره به آغاز اجرای طرح اکرام مساجد در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در این طرح مدیران برای ارائه اقدامات در مساجد حاضر می‌شوند و به پرسش‌ها و مطالبه‌های مردم پاسخ می‌دهند.

وی، اُمیدآفرینی در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری را ضروری دانست و اظهار داشت: همکاری اصناف و بانک‌های عامل در فضاسازی شهری همزمان با این دهه باعث تغییر چشمگیر در فضای شهری می‌شود.

انصاری ازود: دستگاه‌های اجرایی خدمات‌رسان باید برای عموم مردم برنامه‌ها و خدمات تشویقی در دهه فجر انقلاب اسلامی در نظر گیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
زاگرسیان
۲۳:۴۱ ۰۸ بهمن ۱۴۰۱
چهارمحال بختیاری ظرفیت تبدیل به استانی ابر صنعتی را دارد خواهشاً بفکر صنایع سنگین و ملی در استان باشید
استانی که سرچشمه سه رود مهم ملی و ده درصد آب کشور و دارای انرژی و نیروی کار فنی و با مهارت است
برای این استان هر چه کار شود کم است