سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیسی در جلسه هیئت دولت:

هدف مولدسازی، استفاده از ثروت‌های متوقف مانده برای رونق تولید است

رئیس جمهور گفت: هدف مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، اجرای قانون در جهت مولدسازی اموال راکد دستگاه‌ها، بر اساس روشی اصولی است.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه عصر امروز یکشنبه هیئت دولت ضمن ابراز همدردی با خانواده جانباختگان و آسیب‌دیدگان حادثه زلزله شب گذشته شهرستان خوی، بر لزوم تسریع در امدادرسانی به زلزله‌زدگان با توجه به شدت برودت هوا در این منطقه و برنامه‌ریزی برای آغاز روند بازسازی مناطق آسیب‌دیده تأکید کرد.

رئیس جمهور با قدردانی از وزیر کشور بابت حضور سریع در منطقه و تلاش برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان، از اقدامات مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در رسیدگی به وضع زلزله‌زدگان نیز ابراز رضایت کرد.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید ۳ ساعته مقام معظم رهبری از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، این نمایشگاه را گزارش عینی پیشرفت کشور در عرصه تولید دانست و تصریح کرد: دولت برای سرعت‌بخشی به روند پیشرفت کشور همه توان خود را بکار خواهد گرفت.

رئیس جمهور همچنین با تأکید بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌ها برای مولدسازی دارایی‌های دولت در راستای اجرای مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، لزوم تبیین هر چه بیشتر ابعاد و دستاوردهای این اقدام برای رفع ابهامات را متذکر شد و افزود: هدف مولدسازی دارایی‌های دولت این است که در اجرای قانون، از ثروت‌های بلااستفاده و متوقف مانده در دستگاه‌ها برای رونق تولید و تسریع پیشرفت کشور استفاده بهینه شود.

رئیسی با بیان اینکه ارزش و اهمیت امکانات و سرمایه‌ها، در گرو فعال شدن آنها در مسیر رونق تولید و رشد و پیشرفت کشور است، خاطرنشان کرد: هدف مصوبه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی، اجرای قانون در جهت مولدسازی اموال راکد دستگاه‌ها، با پشتوانه قانونی و حقوقی و بر اساس روشی اصولی است که با استفاه از تجارب گذشته بویژه تجربه اجرای ناصحیح سیاست خصوصی‌سازی، انجام خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۵ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خسته نشدید از وعده های پوپولیستی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالت آور است ملت واسه گوشت یخ زده توی صف بایستند و گوشتی که 8 ماه پیش کشته شده بخرند
علی
۰۳:۱۴ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
مبلغ حق التدریس اساتید حق التدریس دانشگاه کفاف مخارج را نمیده لطفا افزایش دهید
ناشناس
۰۰:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
کشور رو نمیشه برای چند تا تئوری مرگ بر امریکا به حراج گذاشت و جوانی ما نابود بشه!
عباس گودرزی
۲۳:۴۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
سلام راهکار عملی وعلمی حذف نقدینگی اعم از ریال ، ارز و سکه می باشد . و با الکترونیکی کردن تمامی پرداخت و دریافت ها و دریافت مالیات پلکانی الکترونیک و آگاهی از اموال منقول و غیر منقول سرمایه ها به سمت تولید هدایت شوند و دلالی و رفتار صهیونیستی ( دپو کردن منزل و مغازه ) از بین برود و ارزش پول ملی افزایش و تورم منفی گردد . راهکار بدون نقص نزد اینجانب می باشد . اگر خبر نگاران پیگیر راهکار باشند
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
گرسنمه
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
منظورتون از ثروت های متوقف مانده این چندغاز پول دست مردمه ؟!؟!؟؟!؟!؟
ناشناس
۲۳:۱۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
هدف پاک کردن ته قابلمه س
همه دارن میخورن
رضا
۲۳:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
و کمبود کسر بودجه و کمبود منابع برای اختلاس
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
باشه.... این هم مثل تمام کارهایی که در تمام حوزه ها انجام دادید.... متاسفانه انگار همه چیز به ته دیگ رسیده...
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
خیلی عالی است الان در کلی از نقاط کشور مدارس در روستاها بلا استفاده مانده و خرابه شده فروش این زمین‌ها عالی است . مدارسی در بهترین نقاط شهر وجود دارد ساختن مغازه و اجاره آن خیلی خوب است . زمینهای مازاد اداره ها باید فروخته شود و یا د. نهضت مسکن استفاده شود . جوانانی در روستاها و شهرها هستند که علاقه به و کشاورزی و دامداری دارند دادن زمین های دولتی برای این افراد خیلی خوب است . برای تولید کننده. ها دادن امکانات تولید از قبیل مکان و امکانات خیلی عالی است . خلاصه خیلی امکانات بلااستفاده وجود دارد که باید افتاد و همه جای کشور را گشت و از این حالت این امکانات را خارج کرد .
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
بجای بخشش ۷۰ درصدی قبض گاز پرمصرف‌ها باید سود وام کارگاه‌های تولیدی رو پایین میاوردی
ناشناس
۲۱:۴۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
مگر این مملکت نهاد قانون گذاری نداره؟!!
Oy
۲۱:۱۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
امیدوارم خدا بخیر کنه
..
۲۱:۰۸ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
حمایت همه جانبه از بورس
ناشناس
۲۱:۰۱ ۰۹ بهمن ۱۴۰۱
ای کاش این پروژه مولدی سازی رو به افراد امین و درستکار و آگاه و توانا بسپارید تا مثله دفعات قبل شرمنده خدا و ملت نشوید.