سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح مرکز جوار کارگاهی در زاهدان

مرکز جوار کارگاهی شرکت صنایع فلزی هامون سازه با صدور مجوز توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

جلیل شهریاری مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان   گفت: مهمترین ماهیت و ظرفیت یک واحد تولیدی در توانمندی و کارآمدی نیروی انسانی آن مجموعه است.

وی با اشاره به اهمیت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای تضمین اشتغال و ورود به صنایع و کارآمدی را از ویژگی‌های بارز افرادی دانست که دارای مهارت هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان افتتاح مرکز بین کارگاهی شرکت صنایع فلزی هامون سازه و پیوستن این شرکت را به خانواه بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای استان را مؤثردر کاهش بیکاری و بهبود معیشت افراد منطقه خبر داد.

جلیل شهریاری اظهار کرد: ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی عامل ارتقای مهارت باهدف کاهش هزینه‌های جانبی تولید، استفاده بهینه از امکانات آموزشی جهت شاغلین، صیانت از نیروی کار و همچنین تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای قرار دارد.

قاسمی رئیس هیئت مدیره شرکت صنایع فلزی هامون سازه تبدیل مهارت به ثروت را از ثمرات مراکز جوار و بین کارگاهی در صنایع عنوان کرد.

وی با اشاره به رشد سریع تکنولوژی در حوزه ساختار‌های فلزی، تعامل وهمکاری بین صنایع و نهاد‌های آموزشی بخصوص آموزش فنی و حرفه‌ای را در به روز کردن و ارتقای سطح مهارت نیروی انسانی شاغل در این حوزه‌ها را مهم دانست.

لازم به ذکر است شرکت صنایع فلزی هامون سازه در سال ۱۳۷۰ با هدف طراحی و تولید استراکچر‌های فلزی در کارخانه به وسعت ۲۶۰۰۰ مترمربع و با ظرفیت ۲۰.۰۰۰ تن تولید سالیانه در استان سیستان و بلوچستان پا به عرصه وجود گذاشت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.