سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۹ مدرسه در خوزستان به مناسبت دهه مبارک فجر

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: ۹ مدرسه در قالب ۳۵ کلاس درس با مشارکت خیران امروز در هشتمین روز از دهه فجر در شهرستان‌های گتوند و رامهرمز افتتاح شدند.

 این مدارس طی ۲ مراسم در شهرستان‌های گتوند و رامهرمز و باحضور حمیدرضا تقی پور مشاور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، محمد سعیدی پور مدیرکل نوسازی مدارس استان و سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بهره برداری شدند.

محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان در مراسم افتتاح مدرسه ۶ کلاسه برکت شهید اکبری گفت: مساحت این مدرسه هزار و ۶۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

او افزود: همچنین هشت مدرسه در قالب ۲۹ کلاس درس در شهرستان رامهرمز امروز بهره برداری شد.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد: این مدارس نیز با مشارکت بنیاد برکت، خانواده نیک اندیش مرحوم نجفی و خیر خانم کریمی و نیکوکار میر محمد صادقی ساخته شده اند.

آقای سعیدی پورادامه داد: نظام‌جمهوری اسلامی یک نظام فرهنگی و ارزشی است و مدرسه کانون رشد این ارزش‌ها است و باید این ارزش‌ها را در مدارس نهادینه کنیم.

او  افزود: بنیاد برکت همواره همراه این اداره کل در ساخت مدرسه بوده و برای ساخت ۳۰۰ کلاس درس با این اداره کل تفاهم نامه امضا کرده است.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان با بیان اینکه خیران سرمایه این نظام هستند،   گفت: دولت و خیران باید نهضت مدرسه سازی را حفظ کنند و مردم را از این رفتار حسنه غنی کنند.

آقای سعیدی پور  افزود: در گتوند ۱۳ پروژه مدرسه سازی با ۶۶ کلاس درس در دست اجرا است که ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و تا مهر سال آینده این مدارس افتتاح خواهند شد.

او می‌گوید: ۱۲ کلاس دیگر در این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال آماده افتتاح است که در یک برنامه‌ای دیگر افتتاح می‌شوند.

مدیر کل نوسازی مدارس خوزستان گفت: از تمامی خیران، بسیج و سپاه درخواست کمک داریم تا در امر ارزشمند مدرسه سازی به اداره کل نوسازی مدارس خوزستان کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.