سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۰ طرح در قشم

به مناسبت دهه فجر ۱۰ طرح با حضور معاون رئیس جمهور در قشم به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان قشم گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۱۴۳ میلیارد ریال مربوط به حوزه‌های ورزشی، گردشگری و بهداشت و درمان هستند.

محمد محمدحسینی تختی افزود: از مجموع این طرح ها، ۸ طرح به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال شامل ۴ خانه بهداشت روستایی و ۴ پایگاه اورژانس جاده‌ای در حوزه بهداشتی است.

 وی گفت: طرح زمین چمن مصنوعی شهر درگهان در زمینی به مساحت ۹۲۴ مترمربع با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی از دیگر طرح‌ها است.

فرماندار شهرستان قشم افزود: همچنین یک سوییت شناور نیز با سرمایه گذاری مشترک دهیاری و شرکت تعاونی روستای سهیلی به ارزش ۱۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

محمدحسینی تختی گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از ۴۰ طرح با اعتبار بیش از هزار و ۶۴۹ میلیارد ریال در شهرستان قشم به بهره برداری می‌رسد.

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران نیز گفت: بهره برداری از طرح سوییت شناور در قشم نشان دهنده توان فکری و بومی در تولید ایده‌های مطلوب است که می‌توان با استاندارد سازی، توسعه داخلی و قابلیت صادراتی ایجاد کرد.

مهدی اسلام پناه افزود: استانداردسازی خدمات گرشگری با توجه به ظرفیت‌های خوب و زیرساخت‌های موجود در جزیره قشم می‌تواند منجر به پویایی اقتصاد منطقه و اقتصاد دریامحور در کشور شود.

نرگس غلامپور مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها استانداری هرمزگان نیز گفت: ایجاد اشتغال پایدار روستایی در قشم منجر به ایجاد مهاجرت معکوس از شهر به روستا در این شهرستان شده است و الگویی برای سایر نقاط روستایی استان هرمزگان محسوب می‌شود.

برچسب ها: طرح های قشم ، هرمزگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.