سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

 مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران خبر داد؛

سرویس دهی رایگان مترو تهران در روز دوشنبه

درستی گفت: صبح روز دوشنبه، از  آغاز سرویس دهی مترو تا ساعت ۱۰صبح، خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران وحومه رایگان است.

مسعود درستی در خصوص  افزایش ساعت حرکت قطارها  گفت: با توجه به ادامه دار بودن بارش برف و به منظور سرویس دهی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران، سرویس دهی در خطوط درون شهری مترو یک ساعت افزایش می‌یابد.

وی افزود: طبق برنامه خدمات‌رسانی به مسافران مترو تا ساعت ۲۲ است، اما با توجه به شرایط جوی و سهولت تردد شهروندان و مسافران امشب ( یکشنبه ۲۳ بهمن ماه) این زمان تا ساعت ۲۳افزایش یافت.

درستی به تاکید بر اینکه اعزام آخرین قطار از ایستگاه‌های مبدا ساعت ۲۳ خواهد بود؛ خاطرنشان کرد: سر فاصله حرکت قطارها در خطوط درون شهری از ساعت ۲۲تا ۲۳هر پانزده دقیقه خواهد بود.

 وی گفت: در خط پنج مترو تهران و حومه نیز دو قطار  فوق العاده، در ساعت ۲۳ و ۲۴ از مبدا ایستگاه تهران(صادقیه)به سمت گلشهر  به صورت عادی اعزام خواهد شد.

 مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران  وحومه در پایان به رایگان بودن خدمات مترو در صبح فردا اشاره و خاطرنشان کرد: صبح روز دوشنبه ۲۴ بهمن، از  آغاز سرویس دهی مترو تا ساعت ۱۰صبح ، خدمات رسانی در خطوط هفتگانه متروی تهران وحومه رایگان است .

برچسب ها: مترو ، بارش برف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
علي
۲۳:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
رايگان نميخوايم ساماندهي و سازمان دهي كنيد.
ناشناس
۲۰:۴۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
الان خوشحال هستید دوساعت رایگان بوده
ناشناس
۰۹:۰۲ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
الان ساعت ۹.۱ دقیقه مترو خط چهار توقف طولانی در ایستگاه حبیب الله دارد.این خدمت نیست آزار است.
اگر مشکل پوله پرداخت میکنیم اون ۲۵۰۰ تومنو
ناشناس
۰۷:۱۴ ۲۴ بهمن ۱۴۰۱
امروز صبح از ساعت 6:۴۵ تا ۷:۵ خط صاذقیه ولیعصر ایسنادیم تو سرما ، اما نیامد با شخصی رفتیم چون رایگان بود،،،،،،،، خدمت رسانی شد؟؟؟
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۱
بجای رایگان به فکر شلوغی باشید