سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشنواره دختران آفتاب در دوپلان

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره دختران آفتاب ایران ویژه مدارس روستایی و عشایری خبر داد.

سوسن تمدن گفت: آیین افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگی ورزشی دختران آفتاب در دبیرستان دخترانه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) دوپلان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره ورزشی و فرهنگی در راستای تفاهم نامه بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و با همکاری استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان ما در روستای دوپلان کلید خورد و این جشنواره در سراسر مدارس شبانه روزی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

رئیس توسعه ورزش بانوان چهارمحال وبختیاری گفت: طرح دختران آفتاب (دا) دارای دو بخش همگانی و قهرمانی است که در بخش همگانی باید از رشته‌های ورزشی بومی و محلی مانند هفت سنگ و.. در بخش قهرمانی هم باید یکی از رشته‌های دو میدانی، بسکتبال، والیبال، بدمینتون و …انتخاب شود.


بیشتر بخوانید


تمدن افزود: تجلیل از سفیران دا و سفیران دانش آموز، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی، پخت نان و آش محلی، اجرای سرود، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی سالم و آسیب‌های اجتماعی، کمک‌های اولیه و... از برنامه‌های فرهنگی این جشنواره بود.

وی یادآور شد: مستعدین ورزش در یک سری فرایند‌ها آماده حضور در مسابقات کشوری می‌شوند و دانش آموزان برتر به عنوان سفیران دانش آموزان برای فعالیت در خانه‌های ورزش روستایی با دهیاران همکاری می‌کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.