سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتشار کتاب حکمروایی شهری و برنامه ریزی شهر هوشمند

کتاب «حکمروایی شهری و برنامه ریزی شهر هوشمند درس‌هایی از سنگاپور» به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «حکمروایی شهری و برنامه ریزی شهر هوشمند درس‌هایی از سنگاپور» در ۱۵۰ صفحه در قطع رقعی، ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.

در معرفی کتاب آمده است: در دنیایی که مشخصه آن شهرنشینی سریع است، ابداع مدل‌های حکمروایی شهری که انعطاف‌پذیر، ایمن و فراگیر باشند و همچنین محیط‌زیست را حفظ کنند، بسیار دشوار است.


بیشتر بخوانید


این کتاب به عنوان مطالعه موردی کشور سنگاپور را که پیشرو در این زمینه است، مورد بررسی قرار می‌دهد و به موفقیت‌های آن در حکمروایی شهری و برنامه ریزی شهر هوشمند نگاه می‌کند. نویسنده از زوایه پایداری زیست محیطی، بکارگیری ابزار‌های فناورانه توسط سنگاپور را بررسی می‌کند که منجر به افزایش کارایی و عملکرد شده است و همچنین از جاه طلبی‌های اقتصادی آن حمایت کرده است. این کتاب بینشی منحصر به فرد و انتقادی در مورد رویکرد سنگاپور را آشکار می‌کند. با توجه به بافت تاریخی، سیاسی و تکنولوژیکی، نویسنده تکنیک‌ها و پروژه‌های کلیدی را به اشتراک می‌گذارد که به بهبود بسیار مهم سطوح زیست‌پذیری در دولت شهر کمک کرده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.