سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نظارت بر توزیع فرآورده‌های دامی با ۲۱ تیم بازرسی در استان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارت بر توزیع فرآورده‌های دامی در استان خبر داد و گفت: این طرح با مشارکت ۲۱ تیم نظارت و بازرسی به مناسبت عید نوروز اجرایی شده است.

حسینی از اجرای طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار توزیع اقلام و فرآورده‌های پروتئینی شامل دام و طیور و آبزیان همزمان با فرارسیدن سال نو و ماه رمضان در هشت شهرستان استان سمنان خبر داد و بیان کرد: این طرح تا پایان ماه رمضان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۱ تیم نظارت و بازرسی در تمام استان سمنان در قالب این طرح حضور خواهند داشت، ابراز کرد: اداره کل دامپزشکی استان سمنان ۴۱ بازرس را برای این منظور در سراسر استان به کار می‌گیرد تا بهترین نظارت بر بازار عرضه محصولات و فرآورده‌های دامی و طیور، صورت گیرد.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان و عضو ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه ۹۸۶ مرکز عرضه فرآورده‌های دامی در استان وجود دارد، تاکید کرد: نظارت بر این مراکز در کنار سردخانه‌ها، انبارها و محل‌های نگهداری، مکان‌های عرضه دام و طیور مانند مرغداری‌ها حتی خودروهای حمل گوشت و مواد پروتئینی و… تماماً در دستور کار قرار دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.